Cześć,
Kiedy jesteś na samym początku drogi swojego biznesu i zastanawiasz się co będziesz robić lub jeśli zaczynasz pracę jako handlowiec w jakieś firmie to zwracasz uwagę na dwa elementy – produkt i klient. Czyli zadajesz sobie pytanie jakich klientów chcesz obsługiwać oraz jakie produkty chcesz dostarczać tym klientom. W dzisiejszym odcinku powiem Wam o przełomowym dla mnie momencie, w którym odkryłam, że wierszę sukcesy odnoszę w biznesie, jeśli więcej uwagi poświęcę na analizę klienta i ogólnie klientowi, a mniejsze na dostarczenie super dopracowanego produktu.
Posłuchaj koniecznie, a dowiesz się:
- Jak tak duże marki jak Ikea i Inpost zbudowały swoje „dlaczego”?
- Co to znaczy „dlaczego” dla Twojej sprzedaży i dla Twojej firmy?
- Jak możesz i chcesz pomagać klientom? Jaka jest Twoja prawdziwa misja i wartością dodaną?
- Jak często kontaktujesz się z klientem i pytasz się o informację zwrotną?
Jeśli interesujesz się tematyką budowy i rozwoju strategii firmy, to zapraszam Cię do pobranie bezpłatnego e-book. Kliknij na poniższy obrazek i pobierz swojego e-booka. Zapraszam.
Dodaj komentarz