pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn900

Jak pozyskać klienta na spotkanie handlowe?

|

80% osób, które próbują się skontaktować z potencjalnym klientem, mówi, że klient „nie jest zainteresowany” już w pierwszej minucie rozmowy, twierdzi, że już „wszystko ma” i „nic nie będzie zmieniać”. Odmowa klienta powoduje strach i nie zachęca do kolejnych kontaktów … Czytaj więcej

Jak przeniosłam sprzedaż do kanału online?

|

Dlaczego przeniosłam sprzedaż B2B do online? Biznes stacjonarny, w pewnym sensie może ograniczyć dochody i rozwój firmy, ponieważ zarabiamy tylko w momencie, w którym pracujemy. To ma bardzo duże znaczenie w sytuacji, w której pracując w sprzedaży B2B, trzeba pojechać … Czytaj więcej

Moje błędy w sprzedaży – nie popełniaj ich

|

Błąd 1: Sprzedaż jest najważniejsza – teoretycznie ja się z tym zgadzam, przecież na mojej stronie i w codziennej pracy promuję sprzedaż, ale to też zależy co sprzedajesz i na jakim etapie rozwoju firmy jesteś. Co tutaj mam na myśli? … Czytaj więcej

Zespół sprzedaży oczami menagera

|

Z każdym członkiem zespołu pracuję się inaczej. Zadaniem szefa sprzedaży jest stworzenie jednego doskonale funkcjonującego zespołu, w którym znajdą się ludzie posiadający różne doświadczenie, wiedzę i kompetencje. Zespół umożliwia bowiem każdemu z jego członków czerpać ze wspólnego zasobu wiedzy i twórczo wykorzystywać różne … Czytaj więcej

Jak przygotować elastyczny plan sprzedaży na rok 2022r

|

Pracujesz jak mróweczka cały rok. Zostało jeszcze kilka miesięcy do końca 2021r. Prowadzisz aktywne działania ze swoimi klientami, ale jesień to dobry moment, aby rozpocząć planowanie sprzedaży w nowym roku. Wiem, że jesteś zajęty codzienną pracą z klientami, jest masę … Czytaj więcej

Sprzedaż dla nie sprzedawców – czyli jak utrzymać klienta w branży beauty?

|

Ten artykuł kieruję do wszystkich ekspertów, specjalistów, którzy tworzą usługi i produkty, ale nie chcą ich sprzedawać. Często boimy się, że jako specjaliści nie powinniśmy być sprzedawcami. Kształciliśmy się na kosmetologa lub lekarza medycyny estetycznej, wiec chcemy oferować i wykonywać … Czytaj więcej

Kampania marketingowa – źródło pozyskania klienta

|

Ostatnio była na spotkaniu z właściciel salonu kosmetycznego, dość dużego salonu. Rozmawialiśmy o działaniach marketingowych w social mediach. I pani prezes do mnie powiedział, że marketing online nie jest dla nas. My doskonale znamy naszych potencjalnych klientów i obecnych. To … Czytaj więcej

Jak zadawać właściwe pytania klientowi?

|

  Czym jest prawdziwa analiza potrzeb? Jak zaczynałam pracę w sprzedaży produktów bankowych, zdarzało mi się, że jeszcze przed spotkaniem z klientem, miałam pomysł na jego biznes. Wystarczy, że znałam  dane finansowe, wielkość i obroty firmy moich klientów,  wiedziałam, jaki … Czytaj więcej

81 – Czytam książkę „Psy Sprzedaży” – typy osobowości w sprzedaży

|

Dzisiaj czytam Ci książkę mojego guru biznesu, który pomaga mi jak sprzedawać skomplikowanie rozwiązania do firm. W trakcie czytania tej książki dowiedziałam się, jakie rasy psów mają odzwierciedlenie w sprzedaży. Zapraszam do wysłuchania odcinka. Spotkaj się ze mną na konsultacjach … Czytaj więcej

80 – Budowanie relacji, to kit? Czego oczekują klienci od handlowców?

|

Wciąż spotykam sprzedawców „starej szkoły”, którzy postrzegają i definiują relacje z klientami w wymiarze osobistym, jako „zaprzyjaźnienie się”  z klientem. Uważają, że powinni zabierać klientów na obiad, grać z nimi w squasha albo tenisa. Wierzą, że ich wartość dla klientów … Czytaj więcej

79 – Wyzwania w samodzielnej sprzedaży przez właściciela małej firmy. Dlaczego warto budować zespół sprzedaży?

|

Właściciel firmy zazwyczaj jest to osoba merytoryczna, która nie jest programistą, mechanikiem, serwisantem lub marketingowcem. Jej firma powstała, w momencie kiedy samodzielnie rozpoczynała pracę na rzecz swojego pierwszego klienta. Ten pierwszy klient czasami staje się kluczowym klientem, ponieważ to on … Czytaj więcej

78 -Dlaczego networking to klucz do budowy relacji biznesowych.? – rozmowa z Olgą Palka dyrektor generalna klubu przedsiębiorczości

|

Networking to bardzo ważna czynności biznesowa, inwestycja długoterminowa. Chęć uzyskania natychmiastowych efektów może przynieść najwyżej wymianę bardzo ogólnych informacji. Ludzie, których dopiero co poznaliśmy będą z nami rozmawiać powierzchownie o np. wiadomościach, sporcie, lub dzielić się informacjami powszechnie dostępnymi. Żeby … Czytaj więcej

77 – Jak zarządzać finansami osobistymi pracując na etacie? – rozmowa z Finansowym Januszem

|

W tym podcaście chciałabym poruszyć kwestię odpowiedniego przepływu naszej gotówki, wydatków i zarządzania finansami osobistymi. Bardzo ważne jest to, ile pieniędzy zarabiasz, ale także ile wydajesz i ile Ci zostaje. Pytania jakie zadałam mojemu gościowi, Finansowemu Januszowi:Skąd Twoje zainteresowanie tematem … Czytaj więcej

75 – Persona, czyli jak przygotować się do pierwszej rozmowy z klientem?

|

Komunikacja sprzedażowa, aby była skuteczna, musi być zaczerpnięta ze świata klienta. Jest tak dlatego, że to klient podejmuje decyzję o spotkaniu. Twoim zadaniem jest zaproponować mu coś, co będzie ulepszało jego rzeczywistość. To także najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie … Czytaj więcej

74 – Cecha, korzyść, znaczenie usługi dla Twojego klienta

|

Sukces firmy napędzany jest odpowiednią komunikacją, a sedno skutecznej sprzedaży stanowi język korzyści. Jednak to, że mówimy na temat cechy i korzyści to już wiemy nie od dzisiaj. Ja chciałabym Wam opowiedzieć o czymś przełomowym w komunikacji z Twoim klientem, … Czytaj więcej

73 – Dwie strategię rozmowy z sekretarką – dlaczego ta rozmowa jest przyjemna?

|

Prawda jest taka, że sekretarka, nie łączy wszystkie osoby do decydenta. Jej zadanie polega na tym, żeby przeanalizować, czy temat, z którym dzwonimy jest ważny, czy też mniej istotny. Wiec , bardzo istotne jest, abyś dobrze się przygotował/a do rozmowy … Czytaj więcej

72- Jakie słowa sprzyjają odmowie klienta i powodują jego obawę?

|

We współczesnych czasach każdej dobrze prosperującej firmie zależy na pozyskiwaniu nowych klientów. W każdym biznesie niezwykle ważne jest pozyskanie stałych oraz w pełni lojalnych klientów. Nie jest to możliwe bez wytworzenia się relacji. Jak skutecznie budować trwałe oraz w pełni … Czytaj więcej

Konwersja w procesie sprzedaży – czyli jak sprzedawać więcej?

|

Co zrobić, aby więcej sprzedawać? To pytanie zadają sobie managerowie sprzedaży, sprzedawcy i właściciel firm. Kiedyś mówiło się, że w sprzedaży ważne są uczucia, emocję, opinie klienta, ale niestety bazowanie tylko na pisemnych notatkach ze spotkań handlowych, nie przynosiło efektów … Czytaj więcej

71 – Jakie są największe wyzwania w pierwszej rozmowie telefonicznej z klientem?

|

Nikt nie lubi rozmów z klientem w ciemno, ale muszę Ci się przyznać, że ja je zawsze lubiłam. To było coś wspaniałego, w momencie, jak w przeciągu  paru sekund przekonać do siebie rozmówcę, którego się nie zna? Jak przedstawić siebie, … Czytaj więcej

3 czynniki do szybkiego rozwoju kariery zawodowej okiem doradcy – rozmowa z Marzeną Jurewicz – Komuda

|

Jak często zadajesz sobie pytanie, co w pracy daje mi szczęście? Co chcę tak naprawdę robić, czym się zając? Ja wiem, że trudna jest odpowiedź na to pytanie, być może jej nie znasz. To nic złego. Każdy z nas będzie … Czytaj więcej

65 – 5 kroków do skutecznej sprzedaży w branży fotowoltaicznej – rozmowa z trenerem sprzedaży Łukaszem Pawul

|

W dzisiejszym odcinku pocastu Sprzedaż B2B w praktyce, weźmiemy pod lupę branże fotowoltaiczną. Postaramy się wraz z moim gościem, trenerem sprzedaży Łukaszem Pawul, dać kilka wskazówek, które pozwolą Ci szybciej pozyskać nowego klienta.   Zastanówmy się nad poszczególnymi etapami drogi, … Czytaj więcej

Wypalenie zawodowe, czyli dlaczego zmieniamy pracę? – rozmowa z psychologiem Anną Sobczak

|

Czujesz zmęczenie i przepracowanie. Praca już nie cieszy, a przecież kiedyś dawała satysfakcję. Na samą myśl o obowiązkach służbowych odczuwasz stres, irytację i przygnębienie, a rano nie chce ci się ruszać z łóżka. Być może dopadło cię wypalenie zawodowe. Ale mogą … Czytaj więcej

Szefowa sprzedaży

|

Jestem szefową od ponad 15 lat. A wszystko zaczęło się w liceum, gdzie poznałam wiele kobiet, głównie były to dyrektorki szkoły, które mi imponowały, ponieważ dobrze radziły sobie z różnymi rolami w życiu min. łączyły zarządzanie szkołą z obowiązkami domowymi. … Czytaj więcej

Jak przygotować się do negocjacji, aby obronić cenę?

|

Na etapie obiekcji klient ma zazwyczaj dużo pytań i wątpliwości do propozycji współpracy lub oferty, która została przedstawiona. Najwięcej obiekcji występuję w momencie, w którym ciężko jest porównać klientowi Twoją ofertę z ofertą konkurencji. Klient nie potrafi odpowiedzieć sobie na … Czytaj więcej

Jak napisać CV, aby zostać zaproszonym na rozmowę rekrutacyjną?

|

Tak jak mówiłam, w poprzednim odcinku podcastu, kandydaci wysyłają bardzo dużą liczbę CV i nie wiedzą w sumie często gdzie aplikują. Rekruter dzwoni do kandydata, a kandydat mówi, że nie wie kto do niego dzwoni. Nie pamięta naszej firmy. O … Czytaj więcej

Jakie błędy popełnia kandydat podczas procesu rekrutacji?

|

„Szukam dobrej pracy.  Jestem młody, ambitny, doświadczony. A może coś więcej Pan opowie? Mam doświadczenie w branży ochroniarskiej i niczego się nie boje. A dlaczego Pan z nami chcę pracować, jakie są Pana kompetencję? Przyciągnęła mnie na ta oferta pracy. … Czytaj więcej

Jak zbudować markę eksperta? – artykuł w Nowej Sprzedaży

|

Mnóstwo osób chciałoby sprzedawać więcej, ale nie wszyscy wiedzą, że  jedną ze skuteczniejszych metod pozyskania klienta, jest budowanie z nimi relacji poprzez ich edukowanie. Jednak, aby edukować klienta i być wiarygodnym w jego oczach, trzeba uzyskać status eksperta. Do zbudowania … Czytaj więcej

Jak przygotować się do skutecznego sprzedawania? – rozmowa z Adrianem Demianczuk doświadczonym strategiem sprzedaży

|

Ten odcinek podcastu kierowany jest do osób, które chcą osobiście zajmować się zdobywaniem klientów. Przerażała Cię myśl, że musisz dzwonić do obcych ludzi i namawiać ich do wydania pieniędzy. Dlatego zanim zaczniesz dzwonić i kontaktować się z klientem, przygotuj się poprzez opracowanie dokładnego planu … Czytaj więcej

Kiedy i jak zrekrutować super handlowca w małej firmie? – wskazówki Agnieszki Adamczyk

|

Podjąłeś decyzję, że chcesz powiększać zespół, że chcesz skalować swoją firmą i zatrudniasz handlowców. Brawo. Jeśli zatrudniasz ludzi z wizją pracy stałej i bezpiecznej, to Twoim obowiązkiem jako pracodawcy jest się zastanowić, czy będziesz miał dla handlowców produkt . Wszystko … Czytaj więcej

Dlaczego warto pracować w sprzedaż B2B? – Rozmowa z dyrektorem sprzedaży Erykiem Wdowiakiem.

|

W dzisiejszym odcinku podcastu będę rozmawiała z  doświadczonym dyrektorem sprzedaży z branży IT  – Erykiem Wdowiakiem, który zdecydował się na podzielnie się swoimi doświadczeniami sprzedażowymi. Eryk na co dzień pracuję w jednej z firm informatycznych,  która wspiera automatyzację procesów biznesowych. … Czytaj więcej

Jak stworzyć strategię biznesową i marketingową z niskim budżetem? – wywiad z Klaudią Szostok

|

Chcesz być na plusie budując swoją strategię marketingową niskim budżetem? Zapraszam do najnowszego odcinka podcastu Strategia B2B, gdzie z Klaudią Szostak rozmawiam na temat przygotowania od nowego roku strategii marketingowej, ale mamy świadomość tego, że trudno jest o duży budżet na … Czytaj więcej

Jak wprowadzić asertywność w biznesie i życiu osobistym? – wywiad z Anną Sobczak

|

Temat asertywności jest popularny wśród szkoleń i artykułów związanych z rozwojem osobistym. Każdy zapewne umie skojarzyć „zachowanie asertywne” ze zdecydowanym powiedzeniem „nie”, choć w asertywności do końca nie o to chodzi. Jednak to, o czym chcemy dziś porozmawiać, to asertywność … Czytaj więcej

Jak zarządzać ścieżką zakupową klienta? – rozmowa z Filipem Kulikowskim

|

 Do dzisiejszego odcinka podcastu zaprosiłam Filipa Kulikowskiego, który w firmie https://www.businessweb.pl/ odpowiada za skuteczne metody sprzedaży B2B, a także za konwersje pozyskanego lead na klienta.  Firma, w której pracuję Filip jest złotym partnerem technologii HubSpot, Dzięki HubSpot wiesz, kto jest … Czytaj więcej

Bez czego nie ma sprzedaży?

|

Marketing to komunikacja z Twoim klientem w większej skali. Marketing daje Ci większy zasięg jako osobie która pracuję w firmie lub ma firmę. Proces sprzedaży: to kroki, w których wiesz co zrobisz. Zadzwoni do Ciebie klient,  klient napisze na formularz, … Czytaj więcej

Jak wprowadzić nawyki zakupowe u naszych klientów?

|

Nawyki wpływają ile zarabiasz, jak wyglądasz, jak budujesz relację, z jakim nastrojem się budzisz. Nawyki działają według mechanizmu nazywanego przez Charlesa Duhigga pętlą nawyku. Składa się ona z trzech elementów: wskazówki, zwyczaju i nagrody . Aby zrozumieć własne nawyki, należy … Czytaj więcej

Prezent – 2 odcinki – Co zmienić w swoim życiu, aby więcej zarabiać? Jak zbudowałam Biznesowe DNA ?

|

W podziękowaniu, że cały rok słuchałeś/aś mnie, mam dla Ciebie prezent:) Posłuchaj dokładnie tego odcinka i notuj wskazówki.  Ten rok był dla mnie szczególny, ponieważ dzięki temu, że zaczął się korono wirus, zaczęłam się zastanawiać, co może stać się z … Czytaj więcej

Dlaczego warto pracować w sprzedaży usług informatycznych? – Doświadczenia Tomasza Wiertalaka

|

W dzisiejszym odcinku podcastu będę rozmawiała z  handlowcem z branży IT,  a także trenerem biznesu -Tomaszem Wiertalakiem, który zdecydował się na podzielnie się swoimi doświadczeniami sprzedażowymi z Wami. Tomasz na co dzień pracuję w jednej z bardzo dobrze rozwijającej się … Czytaj więcej

Mistrzowska prezentacja biznesowa i komunikacja z klientem – webinar

|

Cześć dzisiaj prezentuje 5 lekcje mojego kursu – jak pozyskać swojego pierwszego klienta.  Jeśli chcesz otrzymać ode mnie wersję video napisz na adres ewa@biznesowedna.com.pl  Wejdź na platformę i zapoznaj się z pełną wersją kursu. 

Czy warto pracować w sprzedaży B2B? – Doświadczenia handlowca – Matusza Tajaka

|

W dzisiejszym odcinku podcastu będę rozmawiała z ambitnym handlowcem,  który zdecydował się na podzielnie się swoimi doświadczeniami sprzedażowymi z Wami, ale także założył bloga: https://mlodyhandlowiec.pl/.  Właśnie na tym blogu inspiruję inne osoby do podjęcia się zadania takiego jak sprzedaż, oraz … Czytaj więcej

Czym się różni Customer Experience od obsługi klienta? Jak wpływać na pozytywne doświadczenia klienta?

|

Dzisiaj opowiemy o tym, jak obsługiwać ludzi lepiej niż konkurencja. Dzisiaj powiem także o kilku sposobach najlepszej obsługi klienta.  Kiedyś mówiło się, że jak sprzedałem swój produkt, to rozpoczynam obsługa klienta i handlowiec nie ma już kontaktu z klientem.  Teraz … Czytaj więcej

Jak budować pewność siebie ? Jak poczucie pewności siebie wpływa na sprzedaż? – wywiad z psychologiem Anną Sobczak

|

Pewność siebie ma wpływ na wiele obszarów naszego życia zawodowego i osobistego. Pomaga w procesie rekrutacyjnym czy podczas spotkania z Klientem, nie pozwala na załamanie podczas konfliktu zmieniając go konstruktywną reakcję, ale również daje odwagę na umówienie się z atrakcyjną … Czytaj więcej

Błędy w sprzedaży w firmach technologicznych – jak ich uniknąć i usprawnić sprzedaż? – wskazówki Agnieszki Adamczyk

|

Agnieszka Adamczyk pracuję w firmie doradczej Salesdock, która pomaga start-upom i większym firmom  w skalowaniu sprzedaży poprzez budowanie zdalnych zespołów sprzedażowych. W szczególności działania firmy skupiają się na branży sprzedaży usług IT, dlatego w dzisiejszym odcinku podcastu poruszymy temat błędów … Czytaj więcej

Jak sprzedawać drożej i nie obniżać ceny?

|

Nie ma nic bardziej zabójczego dla sprzedaży niż cena i obniżanie ceny. Z jednej strony wydaje nam się, że jak obniżymy cenę, to klient od na kupi. To jest standardowa metoda negocjacji. Gdyby ludzie decydowali tylko ceną, to mielibyśmy tylko … Czytaj więcej

Jak przeprowadzić scoring, aby określić szanse na pozyskanie klienta?

|

Scoring to weryfikacja klienta  i przyznanie punktów klientowi,  w wyniku zaistnienia określonych zdarzeń z nim związanych. Punkty te mogą przyjmować wartości dodanie  bądź ujemne. Ich suma określa ogólną wartość klienta dla danej firmy. Posłuchaj jak możesz zbudować matryce scoringową w swojej firmie. … Czytaj więcej

Jak zrozumieć ból klienta i przeprowadzić go przez analizę potrzeb?

|

Sprzedawcy często, zadają mało pytań lub niewłaściwe pytania do klienta, co powoduję, że tak naprawdę nie wiedzą jakie są prawdziwe potrzeby klienta, takie głęboko zakorzenione. Jak waham się czy zadać jeszcze jedno pytanie, to przypominam sobie sytuację, w której pytam … Czytaj więcej

Kobieta menagerem sprzedaży B2B – motywacja do działania – rozmowa z Katarzyną Janas

|

Jak wynika z badań Linkedin Top Trends of Women Sales Professionals, 39% kobiet zajmuje stanowiska związane ze sprzedażą. Raport pokazuje, że jest to mało popularna działka wśród pań – w przeciwieństwie do np. administracji, w której kobiety stanowią 74%. Nadzieją nie … Czytaj więcej

Dlaczego dzięki systemowi CRM plan sprzedaży stanie się realny? Rozmowa z COO Marcinem Stańczakiem

|

Zadbaj o podróż Twojego klienta przy wsparciu odpowiedniego narzędzia wspierającego pozyskanie klienta. Podróżą może być spotkanie z klientem, oferta, ale także podesłanie materiału edukacyjnego. Tych kontaktów z klientami jest mnóstwo, dlatego w dzisiejszym odcinku mówimy o CRM. Systemów CRM jest … Czytaj więcej

Jakie kompetencję miękkie spowodują, że klient będzie chciał od Ciebie kupować?

|

Dla mnie miękkie kwestię są ważniejsze od kompetencji twardych, to jest priorytet w sprzedaży. Dowiedz się więcej

Jak się zorganizować i zarządzać czasem każdego dnia i tygodnia?

|

Wykonuj więcej telefonów, więcej czynności w tym samym okresie czasu.  Mamy więcej możliwości, aby działać skuteczniej. 

Video – Jak znaleźć prawdziwy ból Twojego klienta?

|

Sprzedawcy często, zadają mało pytań lub niewłaściwe pytania do klienta, co powoduję, że tak naprawdę nie wiedzą jakie są prawdziwe potrzeby klienta, takie głęboko zakorzenione. Jak waham się czy zadać jeszcze jedno pytanie, to przypominam sobie sytuację, w której pytam … Czytaj więcej

Video – Jak sprzedawać drożej i nie obniżać ceny?

|

Nie ma nic bardziej zabójczego dla sprzedaży niż cena i obniżanie ceny. Z jednej strony wydaje nam się, że jak obniżymy cenę, to klient od na kupi. To jest standardowa metoda negocjacji. Gdyby ludzie decydowali tylko ceną, to mielibyśmy tylko … Czytaj więcej

|

Jak stworzyć ofertę handlową, która sprzedaje? – standard czy personalizacja?

|

Inspiracją do tego odnicka podcastu jest rozmowa z moją koleżanką Asią, która pracuję w jednej z korporacji i  zmaga się z sytuacją, w której nie wie jak napisać ofertę. Jest w tej organizacji 1 wzór oferty przygotowywany w dziale produkcji, … Czytaj więcej

Czy warto pracować w sprzedaży B2B? – doświadczenia sprzedawcy – Rozmowa z Sylwią Ciemińską

|

Sprzedaż B2B przez lata kojarzyła się z handlowcem, który niczym Krzysztof Kolumb wsiada w swój służbowy samochód i przemierza Polskę, zjawia się w firmach u swojego klienta przedstawia ofertę ,opowiada, dyskutuję i niczym zbawca świata wraca do siedzimy firmy.  A … Czytaj więcej

Czy kariera dyrektora sprzedaży to nasze powołanie? – rozmowa Dorotą Walczak

|

Brak osoby, która zarządza zespołem sprzedaży,  rodzi duże problemy. Natomiast oczekiwania związane z zarządzaniem sprzedażą są bardzo wysokie i w każdej organizacji mogą być różne. Ja ze swojego doświadczenia, pracując w kilku firmach jako menager sprzedaży, miałam takie zadania jak: … Czytaj więcej

Jak budować skuteczną markę osobistą, która sprzedaje? – wywiad z Jolą Ambrożewicz.

|

Czy zgadza się z takim stwierdzeniem, że jak mamy bardzo dobre produkty, to będą się one sprzedawały same?  Bardzo często kładziemy nacisk na tworzenie i doskonalenie usług i produktów,  W obecnym świecie jest tyle informacji, tyle produktów, że klient może … Czytaj więcej

Skutecznie budowanie relacji w sprzedaży i biznesie dzięki modelowi FRIS – wywiad z Natalią Rudolf-Niewójt

|

Jesteście ciekawi, w jaki sposób ludzie mogą efektywniej komunikować się ze sobą? Nie zmieniając się wcale. Czy jesteście ciekawi swojego stylu myślenia i stylu działania? Jakie macie mocne i słabe strony?  Jeśli tak, to zapraszam do najnowszego odcinka podcastu, w … Czytaj więcej

Nie obawiaj się sprzedawać.

|

Mówi się, że bez sprzedaży nie ma biznesu! To kluczowy proces, którego musisz się nauczyć, jeśli chcesz rozwijać swoją firmę, chcesz rozwijać siebie.. Najważniejsze w sprzedaży jest to, że oferujesz klientowi nie swój produkt, a rezultat jaki może osiągnąć, jeśli … Czytaj więcej

Jak pozyskać leady sprzedażowe przy wsparciu marketingu? wywiad z Klaudią Szostok

|

33 odcinek podcastu Sprzedaż B2B w praktyce już jest!!! Z moim gościem Klaudią Szostak, ekspertką w temacie marketingu, wykorzystania technologii w marketingu oraz budowaniu strategii marketingowych, rozmawiam na temat – W jaki sposób możemy pozyskiwać nowe leady sprzedażowe przy wsparciu … Czytaj więcej

Video – Jak handlowiec zostaje ekspertem w oczach klienta?

|

Kim jest ekspert? To osoba, która wie więcej niż klient. Wiec jeśli jesteś handlowcem wiarygodnym w oczach klienta, to powinnaś/eś pozyskiwać wiedzę z rynku, czytając książki, czasopisma branżowe, w których także są Twoi klienci. Ważne abyś analizował/a swoją nisze, czytał/a … Czytaj więcej

Cykl filmików – Handlowiec i dział sprzedaży

|

Jak zbudować dział sprzedaży, aby skutecznie sprzedawał? Jeśli chcesz zbudować zespół sprzedażowy, który będzie działał jak sprawny silnik napędzający długoterminowy wzrost Twojej firmy, musisz wyznaczyć cele, postępować świadomie i działać w spójny sposób. Tylko wtedy stworzysz podstawy do tego, aby … Czytaj więcej

Jak wygląda powtarzalny proces sprzedaży, na przykładzie zakupu systemu CRM?

|

Sama się przekonałam, że sukces biznesowy jest możliwy do odniesienia tylko wówczas jeśli codziennie, co tydzień będziesz powtarzał te same działania. Ale, aby wiedzieć jakie działania będą skutecznie, to musimy wiedzieć co działa w naszym biznesie. Dlatego właśnie proces sprzedaży … Czytaj więcej

Jaka jest różnica pomiędzy zainteresowaniem klienta, a uświadomieniem mu problemu?

|

Co martwi naszego potencjalnego klienta, jak mogę zainteresować go? Jak uświadomić mu potrzeby ? To są bardzo ważne pytania, które musimy zadać sobie na samym początku sprzedaży,  jeśli rozpoczynamy pracę z klientem w modelu aktywnym czyli poszukujesz klienta, rozmawiasz z … Czytaj więcej

Video – Jak wygląda nowy sposób sprzedaży? czym różni się sprzedaż transakcyjna od transformacyjnej

|

Jak tak naprawdę powinno się sprzedawać, aby uzyskać sukces w postaci decyzji klienta? Prezentując produkt klientowi metodą – cecha, korzyść, wartość, czy też może nic nie prezentując, a dobierając odpowiednie rozwiązanie pod potrzebę klienta. W tym filmiku rozprawię się z … Czytaj więcej

Video – Czy pokonywanie obiekcji zapewni Ci zamknięcie sprzedaży?

|

Co zrobić, w sytuacji, w której klient mówi, to jeszcze nie teraz, musimy się zastanowić, ta oferta jest niepełna? W dzisiejszym filmiku opowiem jak spowodować , aby Twój klient podjął decyzję tu i teraz. Zapraszam … Czytaj więcej

Video – Jak rozpoznać strukturę podejmowania decyzji i jak dotrzeć do decydenta u Twojego klienta?

|

Rozpoznanie, kto tak naprawdę decyduję w firmie u Twojego klienta biznesowego i jakie ma cele jest najważniejszą rzeczą w procesie sprzedaży. Na ten temat mówię w pełnej wersji Mistrzowskiego Procesu Sprzedaży, w którym uczę jak dokonać transformacji z klientem. Przeczytaj … Czytaj więcej

Jakie ograniczenia powodują brak sukcesów w sprzedaży?

|

W dzisiejszym artykule opowiem Ci, dlaczego odpowiednia komunikacja, rozmowa z ludźmi na wprost, pozwala zmienić wszystko, w takim kierunku jak chcesz i sprzedawać. W ramach moich przemyśleń opisuję kilka postaw sprzedawców, które mogą powodować ograniczenia w pozyskiwaniu klientów. Jeśli Ty … Czytaj więcej

Video – Sprzedaż na zimno, czy na ciepło, który model da nam więcej klientów?

|

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak lepiej sprzedawać, czy na zimno, czy na ciepło, to koniecznie obejrzyj ten odcinek.

Video – Czym jest procesowe podejście do sprzedaży B2B?

|

Cześć, zapraszam Cię do drugiego odcinka Info Sprzedaży. Czym różni się procesowe podejście do sprzedaży od sprzedaży, w której bazujesz na swoich doświadczeniach, jeśli sprzedajesz w modelu B2B czyli firma – firma. ? Podczas dzisiejszego spotkania z cyklu infosprzedaż przejdziemy … Czytaj więcej

Video – Jakie są skuteczne sposoby pozyskania klienta? Telefon czy Linkedin…

|

Cześć, aby przybliżyć Ci idee Mistrzowskiego procesu sprzedaży, przygotowałam cykl czterech filmików, w których omawiam różne etapy rozmów z klientami. Zapoznaj się tematami: • Skuteczne sposoby pozyskiwanie klienta od pierwszego miesiąca pracy. • Jak dotrzeć do decydenta, aby uniknąć rozmowy … Czytaj więcej

Video – Jak wygląda sprzedaż aktywna, czyli jak pozyskać więcej marżowych klientów?

|

Cześć, kiedy zaczynasz pracę w sprzedaży lub sprzedajesz od lat, uczysz się jak namówić klienta do zakupu, ale nikt nie mówi Ci jak robić to skutecznie i szybko. Dlatego ja przygotowałam zestaw informacji o skuteczności w sprzedaży. Dzisiaj filmik jest … Czytaj więcej

Serce, mózg czy portfel? – zasady prowadzenie biznesu online zdaniem Garyego #zapytaj Garyego

|

Cześć, Masz pomysł i już prowadzisz swój własny biznes on line, a może masz pomysł, a jeszcze nie wiesz na co zwrócić uwagę i szukasz wskazówek na biznes tak jak ja. Więc jak się uczyć to od najlepszych. Gary twórca … Czytaj więcej

Jakie są kluczowe 8 wskazówek DNA przedsiębiorcy zdaniem Garyego Vaynerchuka? #zapytaj Garyego

|

Cześć, Gary w swojej książce zapytany: Jak zostać przedsiębiorcom? odpowiedział:  Jeśli masz 14 lat, to sprzedaj innemu dziecku koszulkę. Przedsiębiorcy sprzedają,wiec rozkręć swój biznes lub zacznij sprzedawać. Na co przedsiębiorcy powinni kierować swój czas? odpowiedział: musisz prześledzić swoje DNA. Jeśli … Czytaj więcej

Jaki jest koszt pozyskania Twojego klienta?

|

Jeśli prowadzisz firmę i elementem Twojej strategii jest aktywne pozyskiwanie klientów, to budujesz proces sprzedaży, czyli ścieżkęzakupu Twoich produktów przez potencjalnych klientów. Lejek sprzedaży to ujęcie procesu sprzedaży w sposób odzwierciedlający klientów na różnych etapach procesu sprzedaży. Zapraszam do posłuchania … Czytaj więcej

W jakich trzech ważnych projektach sprzedażowych możesz wziąć udział? Gdzie widzisz siebie za kilka lat?

|

Cześć w dzisiejszym podcaście chciałabym opowiedzieć Ci o moich projektach, które realizuję w ramach idei  Biznesowe DNA – sprzedaż jest najważniejsza oraz jak wygląda ta praca od kuchni. Dlaczego nagrywam ten odcinek? –  ponieważ chcę abyś mnie lepiej poznał a … Czytaj więcej

Zmiana sytuacji biznesowej u Twoich klientów – jak im możesz pomóc? Bonus – Strategia rozmowy telefonicznej.

|

Cześć, Dzisiaj mamy 27 marca 2020, dzień w którym Twoi klienci zamykają się w swoich biznesach, w którym firmy boją się inwestować, wiec zmienia się sposób prowadzenia rozmów i proponowania im rozwiązań. Powiem Wam, że teraz przetrwają najlepsi czyli tacy … Czytaj więcej

W jaki sposób przenieść sprzedaż B2B z modelu stacjonarnego do on line w czasie kryzysu?

|

Cześć, Już od tygodnia zastanawiam się jak to będzie, jakie mamy szanse działania jeśli chodzi o sprzedaż i pozyskiwanie klientów, w sytuacji, w której biznes dopadł kryzys. Obserwuję, że firmy przyjmują różne strategię, od tych zachowawczych, wyczekujących, a są także … Czytaj więcej

Jak dostosować sprzedaż do obecnej sytuacji rynkowej związanej z koronowirusem?

|

Witajcie kochani, Stanęliśmy przed wyzwaniem, w jaki sposób dostosować się do obecnej sytuacji ale także przegotować się na to co będzie po tej sytuacji kryzysowej. Wiec można się oczywiście się wycofać, ale można także wykorzystać tą sytuację jako możliwość biznesową. … Czytaj więcej

Czym jest projekt „Porozmawiajmy o sprzedaży”?, czyli jak wygląda Twoja sprzedaż?

|

Cześć, Jeśli miałeś/aś okazję czytać moje bloga, widziałeś/aś wywiady z praktykami sprzedaży, osobami, które na co dzień pracują z klientami lub zarządzają sprzedażą. To wszystko w ramach projektu „Porozmawiajmy o sprzedaży”, do którego udziału gorąco Cię zachęcam.  Czym jest projekt … Czytaj więcej

Co kryje się pod pojęciami materialne i niematerialne motywatory? Co motywuje sprzedaż, do lepszej pracy?

|

      Jak możesz myśleć o sobie dobrze? Nikt nie chcę, aby praca, którą wykonujemy stała się dla nas mało kreatywna czy też nie dająca satysfakcji. Dlatego tak ważne jest, abyśmy czuli zadowolenie z tego co robimy. Powinniśmy mieć … Czytaj więcej

„Poznając potrzeby rynku, zrozumiałam, że jest to fascynujące móc promować innowacyjne rozwiązania umożliwiające rozwój biznesu” – wywiad z Katarzyną Fiutak

|

Cześć, W dzisiejszym odcinku „rozmowach o sprzedaży”, przeprowadziłam wywiad z Kasią Fiutak, która od zawsze pracuję w branży IT. Kasia pomimo, że jest młodą osobą, sprzedaje bardzo skomplikowane rozwiązania dla klientów biznesowych, takie jak:   systemy infrastrukturalne, infrastruktura hiperkonwergentna / HCI, … Czytaj więcej

Strategia pozyskiwania klientów – jak skutecznie budować bazę swoich klientów?

|

Czy budowanie bazy klientów w obecnych czasach jest czymś koniecznym, czy też wręcz przeciwnie? Baza klientów ma pomóc w rozwijaniu biznesu. To znaczy jeśli posiadasz dane kontaktowe do swoich klientów możesz budować z nim relację. Możesz informować swoich klientów o … Czytaj więcej

Jakie trendy w skutecznej sprzedaży są teraz kluczowe?

|

Cześć, w dzisiejszym odcinku będę chciała podsumować dla Was 8 odcinków, które już nagrałam w formie zaprezentowania trendów jakie teraz są kluczowe dla skutecznej sprzedaży. Zapraszam. A poniżej możesz przejść do pobrania bezpłatnego e-booka. Dziękuję Ci bardzo za wysłuchanie kolejnego … Czytaj więcej

W jaki sposób skutecznie zamknąć sprzedaż z klientem B2B?

|

Cześć, Dlaczego w lejku sprzedaży wielu handlowców jest najwięcej procesów sprzedaży na poziomie oferty? Takie tematy handlowe są  i widzę tydzień po tygodniu klienta, który się zastanawiam i który myśli i myśli.  Sytuacja w której klient myśli i myśl, powoduję, … Czytaj więcej

Jakie techniki analizy potrzeb klienta, pozwolą Ci poznać Twojego klienta i dobrać produkt?

|

Cześć, dzisiejszy odcinek poświęcam analizie potrzeb klienta, a właściwie trzem technikom, które w sposób właściwy pozwolą Ci poznać Twojego klienta. Jeśli chcesz się dowiedzieć, o trzech grupach potrzeb klientów w B2B? Jeśli się dowiedzieć, czy Twojego klienta stać na więcej … Czytaj więcej

Strategia firmy – jak stopniować dostarczenie oferty produktu do klienta?

|

Cześć, Przechodzimy do kolejnego odcinak podcastu, w którym opowiem Ci o produkcie i o sposobie jego dostarczania do klienta. Przypomnę, że w poprzednim odcinku mówiliśmy, że jeśli znamy swoje dlaczego, ale takie prawdziwe powody prowadzenia swojej firmy, lub rozmów z … Czytaj więcej

Odcinek 5 Strategia firmy – jak określić, w czym chcę pomagać swoim klientom?

|

  Cześć, Kiedy jesteś na samym początku drogi swojego biznesu i zastanawiasz się co będziesz robić lub jeśli zaczynasz pracę jako handlowiec w jakieś firmie to zwracasz uwagę na dwa elementy – produkt i klient. Czyli zadajesz sobie pytanie jakich … Czytaj więcej

Odcinek 4 – Strategia poszukiwania nowych klientów – jak sprzedawać na konferencji?

|

Cześć, Pozyskujesz klientów  poprzez telefon, maila lub inne źródło kontaktów. A próbowałeś/as sprzedawać przez konferencję? Odpowiedź brzmi: jak najbardziej tak i dzisiaj Ci to udowodnię, że warto uczestniczyć w wydarzeniach i szukać swoich klientów. Zostań ze mną, a dowiesz się: … Czytaj więcej

Odcinek 3 – Jak kreatywność może stać się siłą napędową Twojej sprzedaży?

|

Witaj, W poprzednim odcinku mówiłam o strategii pozyskiwania nowych klientów. Teraz skupię się na tematyce kreatywności w sprzedaży. Z tego odcinka dowiesz się: Co to jest kreatywność w sprzedaży? Czy każdy handlowiec może być kreatywny? Kiedy przydaje się kreatywne myślenie … Czytaj więcej

„Najważniejsze jest to, aby sprzedawać to, do czego jest się przekonanym osobiście. – rozmowa z Adrianą Adamowską

|

Cześć, Adrianna, to osoba, która posiada duże doświadczenie w sprzedaży, pracowała w branży spożywczej, medycznej po farmaceutyczną i kosmetyczną. Obecnie pracuję w firmie Oceanic jako dyrektor sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat, tego dlaczego wybrała pracę w sprzedaży i jak … Czytaj więcej

Odcinek 2 – Strategia poszukiwania nowych klientów – jak przeprowadzić proces pozyskiwania klienta?

|

W poprzednim odcinku podcastu  odpowiedziałam na pytanie dlaczego warto pozyskiwać klientów i jaką strategię przyjąć, aby wybrać tylko te firmy, które są w naszej grupie wymarzonych klientów. Jeśli nie słuchałeś, słuchałaś tego podcastu, to koniecznie wróć do niego ponieważ proces … Czytaj więcej

Odcinek 1 – Strategia poszukiwania nowych klientów – Dlaczego warto zmienić nastawienie do pozyskiwania klientów?

|

  To naprawdę praktyczna dawka  wiedzy na temat pozyskiwania klientów. Czego się z niej dowiesz? Po co pozyskiwać klientów, po co inicjować proces sprzedaży? Jakie masz nastawienie o pozyskania klientów? Dlaczego pozyskiwania klientów nie może odbywać się przy okazji? Jak … Czytaj więcej

Jakie są oczekiwania firm, jak wygląda rekrutacja handlowca, dlaczego prawidłowa rekrutacja przynosi korzyści firmie?

|

Dlaczego rekrutacja powinna być procesem ciągłym w Twoim biznesie? Zdarzyło Ci się pracować po 12 godzin dziennie, robiąc wszystko samemu? Ja posiadam takie doświadczenia i muszę Ci powiedzieć, że nie raz zdarzyło mi się prawie nie „wyrobić na zakręcie”. Zdarzało … Czytaj więcej

„Czasy podziału na sektory B2B czy B2C już minęły, teraz jest czas H2H human to human” – rozmowa z Moniką Zwierzyńską

|

Cześć, Dzisiaj zapraszam Was do przeczytania wywiadu z osobą bardzo autentyczną i relacyjną. Moja rozmówczyni posiada cechy idealne dla pracy w sprzedaży, pewnie dlatego od zawsze w niej pracuje:).  Miałyśmy okazję poznać się w mediach społecznościowych, a potem pracować w … Czytaj więcej

„Jeśli porównamy organizację do ludzkiego ciała to sprzedaż jest krwiobiegiem każdej firmy, nieodłącznym jej elementem,” – rozmowa z Michałem Gągołem

|

Cześć, w tym wywiadzie „Porozmawiajmy o sprzedaży” rozmawiam z ekspertem z branży motoryzacyjnej, a dokładnie oponiarskiej Michałem Gągołem. Michał uczy swoich klientów, którymi są floty ciężarowe, jak w sposób optymalny eksploatować opony. Z tego wywiadu dowiesz się także, jak różne … Czytaj więcej

„Każdy manager marketingu musi rozumieć mechanizmy sprzedaży, a najlepiej żeby miał też doświadczenie w sprzedawaniu”- rozmowa z Jolą Uździcką

|

Cześć, Dzisiaj mam przyjemność przeprowadzić rozmowę z osobą, która posiada wszechstronne zainteresowania i doświadczenia zawodowe. Pracowała jako analityk procesów produkcyjnych, tworzyła dokumentację techniczną, budowała i rozwijała przez wiele lat marketing produktowy i marketing marki w branży IT, a teraz jako … Czytaj więcej

Czy cena decyduję o zakupie? – Dwa poziomy sprzedaży: transakcyjna i transformacyjna.

|

Cześć, Jeśli podejmujesz decyzję biznesową, że chcesz sprzedawać określone produkty, podejmujesz decyzję jaki model sprzedaży wdrożyć, aby osiągnąć jak największe przychody dla swojej firmy.  W dzisiejszym artykule przeczytasz: Jaki poziom sprzedaży zastosować w swojej firmie w zależności od produktów i … Czytaj więcej

W jaki sposób skrócić proces sprzedaży i szybko podpisać umowę?

|

Cześć Widzę, jak rośnie moc sprzedaży u osób, które skutecznie realizują proces sprzedaży, czyli podpisują umowy z klientami. Wiec powstaje pytanie, które często zadawane jest przez handlowców i osób prowadzących biznes – w jaki sposób skrócić proces sprzedaży i szybko … Czytaj więcej

7 pytań o sprzedaż – czyli mój artykuł w Asie Sprzedaży .

|

Cześć, Jakiś czas temu miałam okazję odpowiedzieć na kilka ważnych pytań dotyczących sprzedaży dla czasopisma As Sprzedaży. Już od kilku lat czytam Asa sprzedaży, a teraz na zaproszenie Pani redaktor udzieliłam odpowiedzi na kilka ważnych pytań. Jeśli chcesz się dowiedzieć, … Czytaj więcej

Czy kobiety mają moc? – Jak moje talenty przekładają się na sprzedaż? (cześć 2)

|

To będzie bardzo osobisty wpis, ale tak mocno zależy mi na Twoim sukcesie, że zdecydowałam się go napisać. Zdecydowałam się na przekazanie Ci wiedzy, która nie jest techniką sprzedaży, wyuczonym nawykiem, czy umiejętnością nabytą w wyniku szkolenia handlowego. To moja … Czytaj więcej

Zarządzanie swoim czasem, czyli jak ułożyć efektywny plan pracy?

|

Ostatnio sporo czasu poświęcam tematyce zarządzania zespołem. Zastanawiam się, jaki mamy wpływ na to, aby zespół sprzedaży pracował jeszcze bardziej efektywnie. Na pewno mamy wpływ na codzienne działania swoje i zespołu, którym kierujemy. I właśnie w tym artykule, chciałabym się … Czytaj więcej

Jak pozyskać klienta przez media społecznościowe ? – platforma Linkedin

|

Widzę, jak zmienia się rynek i jak wielką uwagę przywiązuję się do kontaktu z klientem on line. Budowa Twoje biznesu w internecie, to konieczność bez względu na to, czy pracujesz na rynku B2B czy B2C. Internet to potężne źródło potencjalnych … Czytaj więcej

Czy kobiety mają moc? – moje kompetencje sprzedażowe i moja historia (część 1)

|

Cześć, Dzisiaj trochę o mnie, ponieważ jestem praktykiem biznesu i chciałabym Ci więcej opowiedzieć o moich doświadczeniach, które doprowadziły mnie do miejsca, w którym dzisiaj jestem. W tym artykule opowiem o moich pierwszych latach pracy zawodowej, natomiast spodziewajcie się już … Czytaj więcej

Czy wdrożenie standardów pracy w sprzedaży, to wzrost przychodów firmy?

|

Przygotowałam dla Ciebie zestaw dwóch artykułów w formie poradnika na temat: Czy standardy pracy w sprzedaży, to wzrost przychodów firmy? Czy robotyzacja procesów sprzedażowych, przekłada się na większy zysk? Pierwszy artykuł z tej serii przeczytaj już TERAZ. Dowiesz się z … Czytaj więcej

Czy klient gotowy jest do zakupu Twojego produktu?

|

Każdego dnia wykonujemy bardzo dużo pracy, aby pozyskać wymarzonych klientów. Jest to systematyczna praca każdego przedsiębiorcy, który chce rozwijać firmę i prowadzić do wzrostu jej przychodów. Aby ułatwić Ci pozyskanie klientów, przygotowałam dla Ciebie ten artykuł, z którego dowiesz się: … Czytaj więcej

Potrzeba, cecha, zaleta, korzyść – co jest najważniejsze?

|

Tak mocno skupiamy się na produktach, chcemy aby nasz produkt był idealny, wówczas sądzimy, że klient na pewno podpisze z nami umowę. Znamy wszystkie elementy naszego produktu, cechy, ale czy to jest najważniejsze w efektywnej sprzedaży? Muszę Ci zmartwić, ponieważ … Czytaj więcej

Czy rozmowa z klientem przy wsparciu sprzedażowego pudełka puzlowego jest możliwa?

|

Jeśli chcesz być dobrym sprzedawcą/przedsiębiorcom, warto popatrzyć szerzej i dalej. Często nawet dalej niż patrzy klient. Kreatywność w sprzedaży jest kluczowa, pozwala na wyróżnienie się Twojej firmie na rynku. Przygotowałam dla Ciebie ten artykuł, z którego dowiesz się: Co to … Czytaj więcej

Czy kontrolujesz swoje przychody?

|

Dzisiaj temat, bardzo ważny, po co my pracujemy, jakie mamy cele jako przedsiębiorcy? Z poniższego posta dowiesz się: Czy w sprzedaży można osiągnąć wolność finansową? Czy zmiana myślenia powoduję, że jesteśmy bardziej kreatywni? Czy można zostać przedsiębiorcą na etacie? Jak … Czytaj więcej

Jak prezentacja produktowa może zaskoczyć klienta?

|

Dzisiaj przyszedł czas na to, abyś został mistrzem prezentacji i sprzedawał/ał poprzez profesjonalną prezentację siebie, firmy i produktów bezpośrednio na spotkaniu z klientem. Napisałam poniżej: Jak przygotować się do prezentacji? Wg jakich zasad prowadził prezentację  S. Jobs? Jak generować pomysły … Czytaj więcej

Czy istnieje idealny proces sprzedaży?

|

  Proces sprzedaży zależy od biznesu i klienta. Każdy produkt, każdy klient wymaga innego podejścia i innego potraktowania w bezpośrednim kontakcie. Jestem zwolennikiem budowania procesu sprzedaży w sposób bardzo indywidualny uwzględniając sytuację Twoją jako przedsiębiorcy i klienta. Jakie mogą być … Czytaj więcej

Jak zbudować potrzebę posiadania produktu?

|

Ten post jest ważny dla mnie, ponieważ przekazuję Ci w nim unikalną wiedzę, jak zostać mistrzem w sprzedaży. To naprawdę działa. Z tego postu dowiesz się: Jak Twoja inspiracja wpływa na motywację klientów do zakupu? Jak są elementy Twojej prezentacji … Czytaj więcej

Jaka jest ścieżka zakupowa klienta?

|

Cześć, witam Cię na moim blogu i cieszę się, że jesteś. Z tego artykułu dowiesz się: Jak współpracuję klient w firmą w branży B2B? Jak może wyglądać ścieżka zakupu oczami Twojego klienta? Jak przeprowadzić przez podróż klienta  z punktu A do … Czytaj więcej

Basic Image Gallery Post

|

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas sit amet fermentum dolor, et consectetur elit. Sed gravida dui ac lobortis pretium. Quisque in ante tellus. Nulla facilisi. In vel enim a est faucibus tempus sit amet elementum nisi. Sed … Czytaj więcej

Image Slider Post

|

Phasellus porta, nibh quis viverra posuere, lectus dui consectetur purus, in placerat nisi orci eget dui. Fusce cursus sapien urna, at sollicitudin sapien sagittis non. Aenean suscipit scelerisque nibh at gravida. Vivamus pretium urna eu quam eleifend, eu fringilla purus … Czytaj więcej

Youtube Video Post

|

Phasellus porta, nibh quis viverra posuere, lectus dui consectetur purus, in placerat nisi orci eget dui. Fusce cursus sapien urna, at sollicitudin sapien sagittis non. Aenean suscipit scelerisque nibh at gravida. Vivamus pretium urna eu quam eleifend, eu fringilla purus … Czytaj więcej

Image Carousel Post

|

Phasellus porta, nibh quis viverra posuere, lectus dui consectetur purus, in placerat nisi orci eget dui. Fusce cursus sapien urna, at sollicitudin sapien sagittis non. Aenean suscipit scelerisque nibh at gravida. Vivamus pretium urna eu quam eleifend, eu fringilla purus … Czytaj więcej

Outdoor Adventure

|

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer ut hendrerit odio. Nulla aliquam facilisis tempus. Praesent sagittis tristique turpis, sed bibendum risus lacinia in. Cras et massa dignissim erat venenatis rhoncus eget vel libero. Aenean tellus sapien, cursus ut … Czytaj więcej