Anna Sobczak – Jestem psychologiem i certyfikowanym Life & Business Coachem z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu. Moje przygotowanie zawodowe odgrywa ważną rolę w zrozumieniu wyzwań stojących przed moimi Klientami i współpracy z nimi w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań biznesowych. Wspieram moich Klientów w osiąganiu ich celów i poprawianiu wyników. Znajomość psychologii i technik coachingowych w połączeniu z doświadczeniem zawodowym, a także osobiste doświadczenie w relacjach międzyludzkich, pozwala mi zapewnić Klientom optymalne wyniki naszej współpracy. Pasjonuje mnie pozytywna psychologia, oraz możliwość ich zastosowania w procesach budowania zaangażowania pracowników w pracę.
Moja specjalizacje:
1. coaching rozwoju biznesowego – praca nad wzmocnieniem mentalnym oraz budowaniem pewności siebie w biznesie,
2. sales coaching – praca nad uwierzeniem w sprzedaż swoich produktów i usług.
Marcin Stańczak -Jestem managerem z ponad 10-letnim doświadczeniem i współtwórca aplikacji CRM Livespace, która wspiera zarządzanie sprzedażą B2B już w ponad 700 firmach. CRM to bardzo dobre narzędzie dla firm działających w modelu B2B. Pomaga poukładać działania zespołu sprzedaży tak, by każdy znał swój kolejny krok do wygrania zlecenia. Nie tylko dostarczam technologię dla zespołów sprzedaży, ale również podejmuję liczne inicjatywy wspierające ludzi zajmujących się sprzedażą.
Moje specjalizacje :
1. audyt proces sprzedaży, systemów CRM,
2. doradztwo w zakresie doboru narzędzia do wsparcia procesu sprzedaż,
3. wdrożenie systemu CRM i mierzenie skuteczności wzrostu sprzedaży po wdrożeniu.

Natalia Rudolf-Niewójt: Jestem trenerem i doradcą ds. rozwoju osobistego. Skończyłam szkołę trenerów biznesu firmy Moderator, jestem Certyfikowanym Trenerem FRIS® oraz Certyfikowanym Trener Success Insights. Certyfikowany Trener FRIS to osoba, która ukończyła szkolenie certyfikacyjne FRIS, zdała pozytywnie egzamin weryfikujący uzyskaną wiedzę i posiada certyfikat ukończenia szkolenia. Tylko Certyfikowani Trenerzy FRIS mają możliwość oraz odpowiednie kompetencje, aby przygotowywać i analizować raporty oraz prowadzić szkolenia, sesje informacji zwrotnej, doradztwo i inne działania oparte o metodologię FRIS.
Dla mnie rozwój osobisty to podróż, jeżeli zdecydujesz się w nią wyruszyć to nigdy nie masz dość.
Moje specjalizacje:
1. pogłębiona analiza samego siebie metodą FRIS (test i analiza wyników),
2. mentoring ukierunkowania celów i strategii działania, aby przyśpieszyć działania firmy lub osoby,
3. analiza Twoich mocnych stron po kątem sprzedaży i biznesu
Klaudia Szostok – jestem strategiem marketingu i pozyskania leadów. Od zawsze odpowiedzialna odpowiedzialna jestem za budowanie wizerunku narzędzia do automatyzacji marketingu i wielokanałowej komunikacji oraz za inne działania marketingowe. Bez względu na to, czy na co dzień działasz w branży e-commerce, czy też pracujesz z klientem biznesowym, Twój odbiorca chce być traktowany w sposób indywidualny i wyjątkowy. Jeśli zaczniesz od właściwej strategii, a zakończysz na automatyzacji marketingu, będziesz w stanie trafnie zareagować na potrzeby konsumentów i wyróżnić się na tle konkurencji.
Moja specjalizacja:
1. Tworzę strategię marketingu, analizę problemów potencjalnych odbiorców i buduję ścieżki zakupowe dla wielu produktów
2. Tworzę personalizowaną komunikację do klientów poprzez różne kanały kontaktu.
3. Pozyskuję leady sprzedażowe poprzez różne narzędzia marketing automation

Jolanta Ambrożewicz – Jestem  doradcą do spraw marketingu interakcyjnego, budowy skutecznej treści oraz promocji marki. Od wielu lat związana jestem z branżą e-commerce, kreatywnie wspomagam promocję wartościowych produktów i usług. Marketing interakcyjny jest sztuką komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości i interakcje.
Moja specjalizacja:
1. pisanie tekstów promocyjnych, ofertowych na strony internetowe,
2. edukacja w zakresie content marketingu – działań związanych z dystrybucją wartościowych treści na rzecz pozyskiwania i budowania relacji z klientami,
3. konsultację w zakresie budowy i promocji marki firmy, tak abyś był widoczny i mógł dotrzeć do swoich odbiorców.

POWER TO MÓC WIĘCEJ :