Warning: Trying to access array offset on false in /home/platne/serwer58931/public_html/biznesowedna.com.pl/wp-content/themes/virtue_premium/lib/classes/class-virtue-get-image.php on line 44

71 – Jakie są największe wyzwania w pierwszej rozmowie telefonicznej z klientem?

Nikt nie lubi rozmów z klientem w ciemno, ale muszę Ci się przyznać, że ja je zawsze lubiłam. To było coś wspaniałego, w momencie, jak w przeciągu  paru sekund przekonać do siebie rozmówcę, którego się nie zna? Jak przedstawić siebie, ofertę firmy i zainteresować osobę po drugiej stronie słuchawki?   Rozmowa telefoniczna (cold calling), pomimo tego, że ma ok 3% skuteczności, wciąż jest i pozostaje najefektywniejszym sposobem na szybkie dotarcie do interesujących nas osób. To klucz do rzeczywistej rozmowy z Twoim klientem i sprzedaży mu tak potrzebnego w tym momencie produktu lub usługi.

Przesłuchując rozmowy telefoniczne moich kursantów, najczęściej słyszę, że rozmowa z klientem rozpoczyna się od przedstawienia mu palety usług jakimi dysponujemy. To powoduję, że klient, który nie rozumie korzyści ze współpracy mówi, NIE jestem zainteresowany, muszę to przemyśleć, nie interesuje mnie to co macie do zaproponowania. To może Cię boleć…

Celem rozmowy telefonicznej może być umówienia spotkania i z jednej strony wzbudzenie motywacji do spotkania, ale z drugiej wstępna weryfikacja wartości zakupowej klienta. Nie chcesz przecież umawiać się z kimś, kto nic od Ciebie nie kupi. Dlatego skuteczne umawianie
spotkań łączy w sobie obydwa elementy.

Zapraszam do posłuchania najnowszego odcinka podcastu, w którym wymieniam kilka błędów które najczęściej blokują Cię, w skutecznym umówieniu spotkania handlowego z klientem.

Jako szef sprzedaży miałam okazję pracować z handlowcami i telemarketerami pracującymi w dziale wsparcia sprzedaży i obserwować ich sposób pracy podczas przygotowywania się do rozmów z klientami. Wielokrotnie przyglądałam się także momentom układania
sprzedażowych skryptów i zazwyczaj wyglądało to tak: „Trzeba przykuć jego uwagę”, „Trzeba zachęcić klienta do spotkania”, ale potem jak już byliśmy w trakcie rozmowy, wówczas nadal handlowcy mówili tak samo jak wcześniej. Nie byli w stanie zmienić swojego sposobu rozmowy z klientem. Mam na to rozwiązanie, dla pierwszych 30 osób, przygotuję bezpłatny webinar, w którym omówię kluczowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *