Chcesz być na plusie budując swoją strategię marketingową niskim budżetem? Zapraszam do najnowszego odcinka podcastu Strategia B2B, gdzie z Klaudią Szostak rozmawiam na temat przygotowania od nowego roku strategii marketingowej, ale mamy świadomość tego, że trudno jest o duży budżet na marketing w szczególności, jeśli jesteś małą firmą.
Klaudia odpowie na takie pytania jak:
Co to jest strategia marketingowa? Jakie elementy zawiera?
Czym jest segmentacja klientów?
Czym jest profil idealnego klienta – jak go ustalić?
Co dla Twojego klienta jest ważne i jakie klient może mieć potrzeby?
Jak komunikować się z klientem bez pieniędzy?
Jakie działania uruchomić na samym początku?
Klaudia Szostak – jest strategiem marketingu i pozyskania leadów. Od zawsze odpowiedzialna za budowanie wizerunku narzędzia do automatyzacji marketingu i wielokanałowej komunikacji oraz za inne działania marketingowe. Bez względu na to, czy na co dzień działasz w branży e-commerce, czy też pracujesz z klientem biznesowym, Twój odbiorca chce być traktowany w sposób indywidualny i wyjątkowy. Jeśli zaczniesz od właściwej strategii, będziesz w stanie trafnie zareagować na potrzeby konsumentów i wyróżnić się na tle konkurencji.
Bonus: Mamy dla słuchaczy tego odcinka konkurs. Klaudia zbuduje wspólnie z osobą, która się do niej zgłosi plan indywidualnej strategii marketingowej. Wystarczy, że opiszesz co aktualnie sprzedajesz, co produkujesz, lub jakie usługi świadczysz i wyślesz opis na maila ewa@binzesowedna.com.pl z hasłem Strategia. Masz czas do końca stycznia 2021. Z najciekawszych opisów, wybierzemy 2 osoby, z którymi Klaudia przeprowadzi indywidualną konsultację. Czyż to nie jest wspaniałą okazują do rozwoju?
Tutaj znajduję się poprzedni wywiad z Klaudią na temat skutecznego pozyskiwania leadów:
Jeśli wolisz pracować samodzielnie i nie jesteś jeszcze gotowy/a na konsultację indywidualne, to masz możliwość stworzenia strategii, zapisując się na kurs on line.
Dodaj komentarz