Do dzisiejszego odcinka podcastu zaprosiłam Filipa Kulikowskiego, który w firmie https://www.businessweb.pl/ odpowiada za skuteczne metody sprzedaży B2B, a także za konwersje pozyskanego lead na klienta. Firma, w której pracuję Filip jest złotym partnerem technologii HubSpot, Dzięki HubSpot wiesz, kto jest zainteresowany Twoimi produktami i usługami. Obserwujesz w czasie rzeczywistym, kto odwiedza Twoją witrynę, jak często ją odwiedza i które strony są dla niego najbardziej interesujące. Zautomatyzuj rutynowe zadania i sprzedawaj więcej w krótszym czasie dzięki HubSpot Sales Hub.
Czym jest marketing automation? Według firmy HubSpot marketing automation to oprogramowanie, które automatyzuje powtarzalne działania marketingowe, takie jak: wysyłanie wiadomości e-mail, obsługa mediów społecznościowych czy różne akcje podejmowane za pomocą witryny internetowej. Technologia marketing automation ułatwia wykonywanie tych zadań.
Filip odpowie mi na poniższe pytania, w których przejdziemy od ścieżki zakupowej po odzwierciedlenie tej ścieżki w systemie.
• Czym jest ścieżka zakupowa?
• Jakie mogą być przykłady ścieżek dla klientów B2B?
• Czym jest lejek marketingowy?
• Jak narzędzie HubSpot wspiera w ścieżce zakupowej?
• Jak może wyglądać proces pozyskania klienta przy wsparciu tego narzędzia?
• Jak wygląda jego wdrożenie i jakie są kluczowe funkcję?
• Gdzie można je nabyć?
Zapraszam do kontaktu z Filipiem: https://www.linkedin.com/in/filipkulikowski/
Dodaj komentarz