Jak wynika z badań Linkedin Top Trends of Women Sales Professionals, 39% kobiet zajmuje stanowiska związane ze sprzedażą. Raport pokazuje, że jest to mało popularna działka wśród pań – w przeciwieństwie do np. administracji, w której kobiety stanowią 74%. Nadzieją nie napawa również fakt, iż na przestrzeni ostatniej dekady odsetek kobiet w sprzedaży wzrósł bardzo symbolicznie ok. 3%, a zaledwie 21% stanowisk dyrektorskich zajmują kobiety.
W dzisiejszym odcinku podstatu sprzedaży B2B w praktyce, będę rozmawiała z Katarzyną Janas właścicielką firmy Reiss Motivation Profile® – o zastosowaniu metody RMP weryfikującej wewnętrzną motywację człowieka do działania.
Pani Kasia odpowie mi na takie pytania jak: Co motywują kobietę do pracy? Jakie cechy osobiste posiada kobieta menager? Dlaczego kobiety nie wierzą w swoje możliwości? Co motywuję kobietę do awansu na wyższe stanowisko? Jakie korzyści osiągnie firma zatrudniając kobietę managera w sprzedaży? Na polega badanie RMP? Czego można się dowiedzieć?
Więcej na temat badania dowiesz się z https://www.linkedin.com/company/reiss-motivation-profile-polska–instytut-durkalskiego/
Skontaktuj się z Katarzyną Janas: https://www.linkedin.com/in/katarzynajanasreiss/
Jaki ma być kolejny odcinek?
Dodaj komentarz