Dzisiaj opowiemy o tym, jak obsługiwać ludzi lepiej niż konkurencja. Dzisiaj powiem także o kilku sposobach najlepszej obsługi klienta. Kiedyś mówiło się, że jak sprzedałem swój produkt, to rozpoczynam obsługa klienta i handlowiec nie ma już kontaktu z klientem.
Teraz mów się o Customer Experience. Jest to bardzo ważne, aby klient stał się tzw. ambasadorem maki.
Czym różni się obsługa klienta od doświadczenia klienta?
W skrócie: obsługa klienta jest tylko małą częścią doświadczenia klienta.
Doświadczenie klienta (Customer Experience / CX) – wszystkie emocje, doświadczenia, szanse i problemy, których klient doświadcza podczas korzystania z produktu / usługi / procesu.
Pamiętaj, że może to dotyczyć również:
– użytkowników produktu / usługi / aplikacji i ich doświadczeń (często mówimy wtedy o doświadczeniu użytkownika / User Experience / UX),
– pracownika naszej firmy (doświadczenia pracownika / Employee Experience / EX),
– potencjalnego klienta, uczestnika procesu sprzedaży
Zapraszam do słuchania.
Zapraszam na mój drugi podcast: Strategia B2B.
Wejdź na platformę sprzedażową: https://przedsiebiorczaewa.com.pl/
Napisz do mnie w sprawie tworzenia społeczności: ewa@biznesowedna.com.pl
Dodaj komentarz