Warning: Trying to access array offset on false in /home/platne/serwer58931/public_html/biznesowedna.com.pl/wp-content/themes/virtue_premium/lib/classes/class-virtue-get-image.php on line 44

Jak stworzyć ofertę handlową, która sprzedaje? – standard czy personalizacja?

Inspiracją do tego odnicka podcastu jest rozmowa z moją koleżanką Asią, która pracuję w jednej z korporacji i  zmaga się z sytuacją, w której nie wie jak napisać ofertę. Jest w tej organizacji 1 wzór oferty przygotowywany w dziale produkcji, ale on obowiązuje już przez kilka lat. Jest to standardowa oferta, która jest źle oceniana przez klienta.

Inspiracją do tego odcinak są także badania, w których na potrzebę poprawy oferty wskazuje aż 65% nabywców. Czego oczekuję  – 65% klientów oczekuje dopasowania oferty i odniesienia jej do zidentyfikowanych potrzeb klienta.

W dzisiejszym odcinku podcastu, opowiem Ci: 

  • jak wygląda oferta przygotowana w sposób standardowy? 
  • jakie błędy towarzyszą w przygotowaniu oferty dla klienta? 
  • Czym jest personalizacja oferty? 
  • Jakie punkty powinna zawierać właściwie przygotowana oferta? 
  • Jak podsumowywać ofertę i jak prezentować cenę? 

Zapraszam także do zapoznania się z modułem 6 mojego kursu  –  MISTRZOSTWO W OFERCIE I DECYZJI KLIENTA:

https://mailchi.mp/151953576c06/jak-pozyska-pierwszego-klienta-b2b

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *