Czy zgadza się z takim stwierdzeniem, że jak mamy bardzo dobre produkty, to będą się one sprzedawały same? Bardzo często kładziemy nacisk na tworzenie i doskonalenie usług i produktów, W obecnym świecie jest tyle informacji, tyle produktów, że klient może wybierać. Ale w jaki sposób klient dokonuje tego wyboru. Jednym z kryteriów wyboru jest zbudowanie zaufania z dostawcą. A tym dostawcą jest każdy z nas. Wiec to jak się pokażemy klientowi, komunikujemy, prezentujemy, wpływa na skuteczność współpracy z klientem. Wiec dzisiaj mój gość Jola Ambrożewicz doradzi Wam jak zbudować markę osobistą, jak pokazać się światu, tak aby klienci dowiedzieli się o Tobie.
Jola odpowie mi na takie pytania
Dlaczego warto budować markę osobiste? Jakie mogą być cele budowy marki osobistej? W jaki sposób marka osobista może przyciągać klientów? Jakie narzędzia można stosować do budowy marki? Przykład budowy marki osobistej w Linkedinie? Co daje ten portal pracownikom działu sprzedaży?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marki osobistej, skontaktuj się z Jolą poprzez platformę LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jolanta-ambrozewicz/
Zapraszam do słuchania.
Dodaj komentarz