33 odcinek podcastu Sprzedaż B2B w praktyce już jest!!!
Z moim gościem Klaudią Szostak, ekspertką w temacie marketingu, wykorzystania technologii w marketingu oraz budowaniu strategii marketingowych, rozmawiam na temat – W jaki sposób możemy pozyskiwać nowe leady sprzedażowe przy wsparciu marketingu?
Klaudia odpowie mi na takie pytania jak:
Czym jest skuteczny marketing, czy jest to randkowanie z klientem?
Czy marketing powinien być tylko odpowiedzialny za leady ?
Co to jest lead generation? Czy każda firma, która do nas zadzwoni do firmy jest leadem?
Które źródło pozyskania klienta jest najbardziej skuteczne?
Jakie kampanie może stworzyć, których celem jest pozyskanie leada ?
Jak zbudować lejek marketingowy i z czego on się składa?
Jak przyciągnąć klienta w komunikacji marketingowej?
Czy maile mają jeszcze sens?
Serdecznie zapraszam do wysłuchania naszej rozmowy i do komentowania.
Dodaj komentarz