Warning: Trying to access array offset on false in /home/platne/serwer58931/public_html/biznesowedna.com.pl/wp-content/themes/virtue_premium/lib/classes/class-virtue-get-image.php on line 44

Jaka jest różnica pomiędzy zainteresowaniem klienta, a uświadomieniem mu problemu?

Co martwi naszego potencjalnego klienta, jak mogę zainteresować go? Jak uświadomić mu potrzeby ? To są bardzo ważne pytania, które musimy zadać sobie na samym początku sprzedaży,  jeśli rozpoczynamy pracę z klientem w modelu aktywnym czyli poszukujesz klienta, rozmawiasz z nim, prezentujesz koncepcję usługi, przedstawiasz ofertę i sprzedajesz.

A w dzisiejszym odcinku opowiem o różnicach jakie występują w kontakcie z klientem, jeśli chcesz zainteresować klienta i chcesz mu coś uświadomić. Kiedy to robimy i jak to skutecznie przeprowadzić.?

Zapraszam do wysłuchania.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego powtarzalny proces sprzedaży jest skuteczny, to obejrzyj prawie godzinny webinar, w którym wyjaśniam, jakie kroki prowadzą do pozyskania klienta. Zapraszam

https://przedsiebiorczaewa.com.pl/produkt/pierwszy-modul-w-ktorym-wyjasniam-dlaczego-mistrzowski-proces-sprzedazy-jest-skuteczny/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *